Families

Originaltitel: Belles familles
Regissör:Jean-Paul Rappeneau
Utgivningsår:2015

Om Families:

Filmen kretsar kring Jérôme Varenne, som har bott i Shanghai i 10 år. Vid en affärsresa till Europa, stannar han till i Paris för att tillbringa en kväll med sin mor och bror. När han får veta att deras gamla familjehem är i centrum för en pågående lokal konflikt, beslutar han sig för att försöka lösa konflikten med grannskapet. Men i Ambray, hans hemstad, blir allt komplicerat. Han är med om en märklig upplevelse och hans återtåg dit som bara är tänkt att pågå ett par timmar, förlängs och kommer att förändra hans liv...

Mathieu Amalric, Guillaume de Tonquedec, Nicole Garcia, Gilles Lellouche, André Dussollier, Karin Viard, Marine Vacth, Yves Jacques, Gemma Chan, Claude Perron, Jean-Marie Winling, Yvonne Gradelet, Claire Conty, Marie-Pierre Bellefleur, François Patissier

Jean-Paul Rappeneau, Philippe Le Guay, Julien Rappeneau

Drama

Frankrike
Diskussioner om Families  (0 diskussioner)
Kommentarer om Families (0 st)
Skriv den första kommentaren till denna film.