Bellflower

Originaltitel: Bellflower
Regissör:Evan Glodell
Utgivningsår:2011

Om Bellflower:

Två vänner spenderar sin fritid med att bygga vapen inför en ankommande domedag. Med deras vapen skall de bana vägen för deras fantasigäng 'Mother Medusa'.

Titel: In Search of a Midnight Kiss
Originaltitel: The Firm
Regissör: Alan Clarke
År: 1988
Firman

Rebekah Brandes, Vincent Grashaw, Alexandra Boylan, Evan Glodell, Jessie Wiseman, Tyler Dawson, Zack Kraus, Keghan Hurst

Evan Glodell

Drama, Action, Romantik

Diskussioner om Bellflower  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bellflower (17 st)
UFO_lars (Anmäl)   21/2 2016
Spårar ur efter ungefär halva filmen. Håller ändå och är absolut sevärd men manuset har något svårt att hålla ihop hela filmen igenom och lite mer struktur hade inte skadat. Det hade gett ett högre betyg.
DOKAN (Anmäl)   16/5 2015
Börjar bra med romansen mellan en av killarna och tjejen som käkar gräshoppor. Sedan flummar allt till sig och man vet varken ut eller in . . .
swampblues (Anmäl)   14/2 2013
Riktigt bra relationsdrama.
Markezzo (Anmäl)   7/2 2013
En film som lovar en mäktig handling när man läser beskrivningen, när man väl ser den överskuggas dock eldkastarna och Mad Max-bilarna av ett pretentiöst romantiskt-drama. Filmen genomsyras av känslan att Evan Glodell är en omogen person med väldigt lite förståelse för kvinnor. Jag kan dock inte neka att Bellflower nästan är fascinerande just pga detta, man känner sig genuint illa till mods vid en del scener.
iya (Anmäl)   1/12 2012
Pretto.