Bells of Innocence

Originaltitel: Bells of Innocence
Regissör:Ali Bijan
Utgivningsår:2003

Om Bells of Innocence:

Tre vänner som skall transportera biblar till en liten by i Mexico, kraschlandar med sitt flygplan på vägen och finner sig strandsatta ute i öknen i mitten av Texas. De hittar till slut en liten stad, men de har ingen möjlighet till kommunikation med den yttre världen. De möter däremot en mystisk man, vid namn Matthew, som bor i utkanten av staden och som visar sig vara något helt annat än vad han utger sig för.

Chuck Norris, Mike Norris, Carey Scott, David A R White, Marshall R Teague, Scarlett McAlister, Grant James, Gabby Di Ciolli, Scotty Veale

Chris Bessey, Mike Norris

Skräck

Diskussioner om Bells of Innocence  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bells of Innocence (8 st)
ClintanTheKing (Anmäl)   29/3 2014
Det här kan helt allvarligt vara en av världens genom tiderna sämsta filmer, om man nu kan kalla den för det ens.
Zebulonm (Anmäl)   19/2 2012
Det sämsta jag sett med chucken....
Film Guden (Anmäl)   4/12 2008
Mediokert trist historia som blir nästan obegriplig mot slutet. Rolige Chuck Norris kommer dock med ett par kul skämt.
idcemma (Anmäl)   21/11 2008
Finns det något sätt att få tillbaka tiden man slösat på att se denna fruktansvärt dåliga film...?
cnt (Anmäl)   25/10 2008
Kristen skräckfilm. Jag har sett många filmer i mitt, och många Chuck Norris-filmer av Aaron Norris. Men denna slår tamejfan allt. Så fruktansvärt dålig på _alla_ plan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bells of Innocence