Ben is Back

Originaltitel: Ben is Back
Regissör:Peter Hedges
Utgivningsår:2018

Om Ben is Back:

19-åriga Ben Burns återvänder oväntat hem till sin familj på julaftons morgon. Bens mamma Holly är lättad och välkomnar honom men är djupt oroad att han kommer ta droger. Under ett turbulent dygn uppenbaras nya hemligheter och en mammas odödliga kärlek till hennes son sätts på prov, när hon gör allt i sin makt för att hålla honom säker.

Julia Roberts, Lucas Hedges, Courtney B Vance, Kathryn Newton, Rachel Bay Jones, David Zaldivar, Alexandra Park, Michael Esper, Tim Guinee, Myra Lucretia Taylor, Kristin Griffith, Jack Davidson, Mia Fowler, Jakari Fraser, Cameron Roberts, Jeff Auer

Peter Hedges

Drama

Diskussioner om Ben is Back  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ben is Back (2 st)
ShenLong (Anmäl)   07:43 16/3
känns som att lucas hedges också är bra egentligen, han har bara inget riktigt att jobba med för den här rollen.
Spidde (Anmäl)   22:38 19/2
Ljusår bättre än Beautiful Boy (samma tema, release nästan samtidigt) och har mycket som den filmen saknade: en bra story och bra skådespel. Oväntat bra och stark film.