Bermudatriangeln

Originaltitel: Bermuda Triangle
Regissör:Ian Toynton
Utgivningsår:1996

Om Bermudatriangeln:

Efter en underlig storm i Karibiska havet dras en båt med passagerare ned i Bermuda-triangeln och vaknar sedan upp i en annan dimension.

Titel: Triangle
Originaltitel: Triangle
Regissör: Christopher Smith
År: 2009
Genre: Thriller, Skräck, Fantasy, Mysterium
Triangle

Sam Behrens, Susanna Thompson, Lisa Jakub, David Gallagher, Jerry Hardin, Michael Reilly Burke, Naomi Watts, Sandra Thigpen, Dennis Neal, Michael Campillo, Jane Daly, Gustavo Laborie

Stephen McPherson, Elizabeth Bradley

Äventyr, Mysterium

Diskussioner om Bermudatriangeln  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bermudatriangeln (6 st)
Djason (Anmäl)   1/5 2012
Helt ok barnfilm även om jag stör mig gruvligt på scenerna mellan dottern och delfinerna, det syns ju så tydligt att det inte är hon när delfinerna kastar upp henne ur vattnet, tjejens lår förvandlas då till någon äldre vältränad tjej.
Elizadushkufan (Anmäl)   28/2 2012
Filmens handling är spännande, även om skådespeleriet inte övertygar riktigt. Men ändå fin att se...
8ara90 (Anmäl)   17/6 2011
Bermuda triangeln existerar på riktigt och är i själva verket en underjordisk vulkan som får vattnet att koka. Inga skepp kan flyta på kokande vatten och inga plan eller helikoptrar kan heller flyga över. Punkt slut.
benjamin (Anmäl)   20/12 2005
inte alls kul idé! inte kul nånstans!
Cisco (Anmäl)   23/7 2005
en kul ide...