Karatemästarna

Originaltitel: Best of the Best
Regissör:Robert Radler
Utgivningsår:1989

Om Karatemästarna:

Ett karatelag har som mål att bli världsmästare i tae kwon do, men laget består av unga killar från olika nationer som är inbördes rivaler.

Titel: Rocky IV
Regissör: Peter Markle
År: 1986
Genre: Drama, Romantik
Youngblood

James Earl Jones, Eric Roberts, Phillip Rhee, Sally Kirkland, Chris Penn, John Dye, David Agresta, Tom Everett, Louise Fletcher, John P Ryan, Edan Gross, Simon Rhee, James Lew

Phillip Rhee, Paul Levine

Action

Karate Tiger IV - Best of the Best

Diskussioner om Karatemästarna  (0 diskussioner)
Kommentarer om Karatemästarna (71 st)
Solidus (Anmäl)   14:35 15/4
Underhållande kampsportsrulle, fri från logik och realism. Det är bara att stänga av hjärna och ta del av åkturen. James Earl Jones kör 100% oavsett kvalitet på filmen, något som han ska ha en eloge för, och filmen får en liten guldstjärna för fint budskap.
Paramis (Anmäl)   12/11 2018
Åttiotalet bjöd på många klassiker. Den här B filmen är dock urlöjlig. Chris Penn spelar tuff i början men är den sämsta fightern. Eric va värd att se.
Filmfantast86 (Anmäl)   30/10 2017
GrandMaster_E (Anmäl)   6/8 2017
Not the best, not the worst i denna goa genre. Ganska lökigt i mitten med drama åt olika håll men det är underhållande till sista roundkicken. Och ta mig fan...jag vet inte vad det är med mig men jag bölade på slutet! They don\'t make em like these any more fi bövelen.
Krille80 (Anmäl)   10/11 2014
Detta är en film där de ansvariga borde få en smäll på käften för att de slösar skådespelartalang på detta sättet. Här stöter vi på bland annat avlidna skådisen Chris Penn, en favorit hos mig efter sitt arbete med Tarantino. Man måste verkligen gilla kampsport för att se detta. Uppföljarna ska vi inte tala om, de är skräp av värsta sort.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Karatemästarna