Beyond Loch Ness

Originaltitel: Beyond Loch Ness
Regissör:Paul Ziller
Utgivningsår:2007

Om Beyond Loch Ness:

James Murphy förlorade sin far när Loch Ness-monstret attackerade dem för 30 år sedan. Nu viger han sitt liv åt att jaga "Nessie" som under dessa 30 år lämnat många döda kroppar i sin färdväg.

Titel: Piranha 3D
Regissör: Eric Forsberg
År: 2010
Genre: Science Fiction
Mega Piraya

Amber Borycki, R Nelson Brown, Don S Davis, Neil Denis, Sebastian Gacki, Carrie Genzel, Brian Krause, Sam Laird, Serinda Swan

Jason Bourque, Paul Ziller

Science Fiction

Loch Ness Terror, Loch Ness

Kanada
Diskussioner om Beyond Loch Ness  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beyond Loch Ness (20 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   22/1 2013
Usla effekter, fjantigt manus, talanglösa skådespelare, tafflig regi, på det hela taget en fullständigt usel rulle, helt enkelt.
Robkiller (Anmäl)   12/1 2013
En lite äldre SyFy produktion som är ruskigt lågbudget... Men en hyfsad handling, fina miljöer och skådespelare som inte gör bort sig helt (kul att se Brian Krause igen) gör att den har visst underhållningsvärde i alla fall. Den får duga och den var ju bättre, t.o.m. effektmässigt än de flesta nyare produktioner av SyFy trots att den inte på något sätt kan sägas vara bra.
ernils_l (Anmäl)   27/10 2010
Hyrde den i Japan med titeln "Jurassic Lake", känns ärligare än att blanda in Loch Ness i det hela. Förutsägbar, dålig B-action med riktigt usla skådisar. Och vad hände egentligen på slutet? Tröttnade regissören? Allmänt dålig, men den har dinosaurier och en kryptozoolog. Det är alltid något.
TheHorrorfan (Anmäl)   16/10 2010
Riktigt dålig.
westost (Anmäl)   5/8 2009
Det bästa är när tonåringen ska börja grina, sämsta skådespelarinsatsen jag sett på år och dar.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beyond Loch Ness