Beyond Skyline

Originaltitel: Beyond Skyline
Regissör:Liam O'Donnell
Utgivningsår:2017

Om Beyond Skyline:

En hårdhudad detektiv försöker mot alla odds att rädda sin son från ett mardrömslikt utomjordiskt krigsskepp. Fristående uppföljare till Skyline från 2010.

Titel: Skyline
Originaltitel: Skyline
Regissör: Colin Strause, Greg Strause
År: 2010
Genre: Action, Thriller, Science Fiction
Skyline

Frank Grillo, Bojana Novakovic, Jonny Weston, Callan Mulvey, Antonio Fargas, Pamelyn Chee, Yayan Ruhian, Jacob Vargas, Iko Uwais, Lindsey Morgan, Samantha Jean, Betty Gabriel, Noel Gugliemi, Kevin O'Donnell, Zarah Mahler, Tony Black, Karen Glave

Liam O'Donnell

Action, Thriller, Äventyr, Skräck, Science Fiction

Beyond the Skyline, Skyline 2

Indonesien, Kanada, Kina, Singapore, Storbritannien, USA
Diskussioner om Beyond Skyline  (0 diskussioner)
Kommentarer om Beyond Skyline (11 st)
deswhip (Anmäl)   15:59 18/6
Riktigt riktigt korkad action, dumheterna bara fortsätter. Samtidigt är det hyggligt välspelat och välgjort så man undrar ju hur man kan finansiera sådana här uppenbart usla manus.
eandersson (Anmäl)   24/9 2018
Det kändes lite ovant och på något vis malplacerat där i slutet när dom pratade längre än typ 30 sekunder utan någon form av action. För det var verkligen ren jävla action, dvs händelserik/explosionsartad/slå-på-skallen-sekvens/osvosv, filmen rakt igenom. Inget djup för fem öre utan rakt på, 100%. Nitron ON, överklockad, förspel är för amatörer osvosv. Stark 1a/svag 2a blir betyget. Har inte sett föregångaren "Skyline" som, vad jag läst enligt tidigare kommentarer och vad jag nyss såg i filmen, tydligen utspelar sig parallellt, alltså inte före trots 7 år äldre.
Metheuz (Anmäl)   31/5 2018
Bra mycket bättre än första filmen iaf som jag i princip inte minns någonting från. Det trodde jag inte om den här sortens uppföljare. Plus i kanten till Beyond också för Raid-gänget (Iko och Yayan), dom gillar alltid även fast filmen i sig är kass.
Murvel48 (Anmäl)   15/5 2018
Nånstans halvvägs sjunker filmen som en sten. Svag tvåa!
Ramza (Anmäl)   25/4 2018
Det är precis såhär jag vill ha en riktig b-rulle. Karismatiska skådespelare, höga sparkar, hockeyfrillor, ostighet i mängder, högt tempo så att man inte hinner tänka alltför mycket och inte alltför usla specialeffekter.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Beyond Skyline