Bickford Shmeckler's Cool Ideas

Originaltitel: Bickford Shmeckler's Cool Ideas
Regissör:Scott Lew
Utgivningsår:2006

Om Bickford Shmeckler's Cool Ideas:

Förstaårsstuderande Bickford Schmeckler har fyllt sin dagbok med sina egna coola idéer och blir förtvivlad när den blir stulen. Han ger sig ut på en resa på skolans campus för att hitta sin älskade ägodel.
Se filmen på Headweb

Titel: I rymden finns inga känslor
Originaltitel: I rymden finns inga känslor
Regissör: Andreas Öhman
År: 2010
Genre: Drama, Komedi, Romantik
I rymden finns inga känslor
Titel: Juno
Regissör: Arild Fröhlich
År: 2008
Genre: Komedi
Fatso

Patrick Fugit, Olivia Wilde, Fran Kranz, John Cho, Reid Scott, Matthew Lillard, Cheryl Hines, Simon Helberg, Mageina Tovah, Thomas Lennon, Clark Gregg, Robert Ben Garant, Deon Richmond, J D Walsh

Scott Lew

Komedi, Romantik

Diskussioner om Bickford Shmeckler's Cool Ideas  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bickford Shmeckler's Cool Ideas (21 st)
yrkeschaufföre (Anmäl)   29/5 2013
Ååh, den kunde varit så mycket bättre... men den förtjänar ändå en trea eftersom den är annorlunda på så många punkter.
karlmats (Anmäl)   12/6 2012
En high school-film med några ovanliga komponenter som lyfter den snäppet över andra filmer i genren: En nörd i huvudrollen som jag inte hatar. En snygg tjej, Wilde, är castad som the hot girl. Pretentiös men uthärdlig dialog. Fran fucking Kranz i casten. Matthew Lillard som retard (okej, den är väl inte så ovanlig kanske). Biroller av Simon Helberg, John Cho OCH Thomas Lennon. Ja, det räcker väl ganska bra, en svag 3a får det bli. Hon D&D-tjejen var rätt fulsnygg också på ett nördigt sätt. En positiv överraskning.
Danny_Boy (Anmäl)   1/3 2011
Söt film, en svag 3:a. Helt klart sevärd :)
Cloudane (Anmäl)   6/7 2010
Lättsam och ganska kul, plus Olivia Wilde som ögongodis =) Jorå, det funkar!
eppjones (Anmäl)   17/5 2010
Ibland gillar man inte en films personlighet helt enkelt och det här var ett sådant tillfälle för mig. Huvudpersonen var dryg och seg.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bickford Shmeckler's Cool Ideas