Big Bad Wolf

Originaltitel: Big Bad Wolf
Regissör:Lance W Dreesen
Utgivningsår:2006

Om Big Bad Wolf:

Några ungdomar beger sig ut till en stuga i skogen för att partaja, men där är det något otäckt som väntar dem..

Richard Tyson, Kimberly J Brown, Clint Howard, Robin Sydney, Sarah Christine Smith, Shannon Malone

Lance W Dreesen

Skräck

Diskussioner om Big Bad Wolf  (0 diskussioner)
Kommentarer om Big Bad Wolf (12 st)
Robkiller (Anmäl)   23:58 19/2
Risig varulvsfilm som samtidigt är oseriös nog att bli lite underhållande i sin uselhet.
Waldo Trumbull (Anmäl)   15/1 2014
Åh, herregud, vad uselt. Skådespelare, manus, specialeffekter, foto, dramaturgi... allt är uselt.
ziferN (Anmäl)   8/4 2013
Haha, tja detta är väl inte åtminstone en bra B-film men jag är svag för varulvar och jag tyckte att den gick att titta på för stunden iallafall och The Shining-referensen var lite kul. Men en varulv som pratar och är kåt var något nytt, för min del åtminstone. I min värld så är varulvar djur och dödar allt som kommer i deras väg, inget annat. Men jag förstår lite att dom försökte göra en komisk version. Men som sagt, den gick att titta på då jag har sett värre skit. Svag trea.
Gobo (Anmäl)   7/2 2011
Kisskit!
Alleballe (Anmäl)   16/4 2009
ÅÅÅÅÅ gud så DÅLIG! Om någon lyckas hitta en sekvens i den här filmen som inte är rent igenom usel så får ni gärna höra av er, jag såg nämligen ingenting under hela filmen som inte var ren skit.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Big Bad Wolf