Big Bounce

Originaltitel: The Big Bounce
Regissör:George Armitage
Utgivningsår:2004

Om Big Bounce:

Handlingen tilldrar sig på Hawaii, där en charmfull bedragare vid namn Jack Ryan tar hand om en sjuklig domare. Han lär så småningom också känna Nancy, en vacker kvinna med dolda avsikter...

Titel: Wild Things
År: 2004
Genre: Komedi, Action, Äventyr
Film nr.: 20187
After the Sunset

Owen Wilson, Sara Foster, Morgan Freeman, Charlie Sheen, Gary Sinise, Bebe Neuwirth, Willie Nelson, Vinnie Jones, Harry Dean Stanton, Beate Antares, Andrew Wilson

Sebastian Gutierrez

Komedi, Kriminalare, Thriller

Filmnummer: 20352
Diskussioner om Big Bounce  (0 diskussioner)
Kommentarer om Big Bounce (86 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   28/10 2017
deswhip (Anmäl)   15/6 2017
Underhållande film och Owen Wilson är som vanligt en skön snubbe. Men filmtekniskt och konstnärligt är den verkligen inget mästerverk, filmen försöker vara cool och smart men utan att lyckas. Men som simpel underhållning fungerar den alldeles utmärkt.
Krille80 (Anmäl)   16/11 2014
Jag gillar verkligen Elmore Leonards verk som har blivit film bl.a. Get shorty, Be Cool och Jackie Brown. Det jag gillar är hans härliga berättarstil med härliga karaktärer med intressanta personligheter. I detta stoppar Leonard in en smart och kul humor. Allt detta får man, liksom en härlig samling duktiga och intressanta skådisar. 3+
Ojhda (Anmäl)   6/11 2013
Småskön, mysig film att kolla på. Inget speciellt men vafan, fungerar! Svag trea
kerica (Anmäl)   24/8 2013
Kanske Morgan Freemans enda dåliga film (i alla fall sämsta). Inte ens han kunde ha räddat denna katastrof till film. Så otroligt tråkig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Big Bounce