Big Nothing

Originaltitel: Big Nothing
Regissör:Jean-Baptiste Andrea
Utgivningsår:2006

Om Big Nothing:

En frustrerad arbetslös lärare går ihop med en bluffmakare och dennes flickvän i en utpressningsplan.

Titel: Pain & Gain
Regissör: Allan Moyle
År: 2007
Genre: Komedi, Thriller
Weirdsville

Simon Pegg, David Schwimmer, Alice Eve, Natascha McElhone, Jon Polito, Mimi Rogers

Jean-Baptiste Andrea, Billy Asher

Komedi, Kriminalare, Thriller

Storbritannien

Recension Big Nothing

- Rollywood sätter betyg 2 och skriver:
David Schwimmer är en av skådespelarna från Tv-serien Vänner som inte fått en så jätteframgångsrik karriär på senare år. Denna tilltänkta komedi har sannerligen en mycket svart humor som nästan är svår att förstå. Ändå måste jag erkänna att jag valde att se filmen på grund av att Schwimmer hade huvudrollen och jag ville uppleva honom på film i andra roller. Handlingen i sig själv är ganska tam och...

Recension av Big Nothing - Läs hela!

Filmnummer: 52054
Diskussioner om Big Nothing  (0 diskussioner)
Kommentarer om Big Nothing (87 st)
Dicken96 (Anmäl)   20/4 2015
Kul svart komedi! Gillar skarpt det mesta i filmen. Allt från miljöerna till humorn :-) Hela storyn är väldigt random och påminner lite om Fargo. Rekommenderar verkligen denna!
Krille80 (Anmäl)   16/12 2014
Det var Simon Peggs deltagande och min nyfikenhet på Peggs och David Schwimmers samspel som fick upp mina ögon för denna film. Jag hade dock aldrig trott att jag skulle få uppleva en sån här underbar film. Denna film levererar helt underbar svart komedi av bästa sorten. Detta var en njutning att uppleva. Riktigt bra slut dessutom. 5-
Gröne_Orm (Anmäl)   17/2 2013
Fyndig dialog här och var, annars standardcrazy.
yrkeschaufföre (Anmäl)   2/6 2012
Skönt med en film där alla karaktärer är osympatiska, men detta når inte riktigt upp till godkänt.
KyLLo (Anmäl)   21/5 2012
Nästan på gränsen till fånig, men den klarar sig. Oväntade vändningar håller intresset uppe.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Big Nothing