Big Stan

Originaltitel: Big Stan
Regissör:Rob Schneider
Utgivningsår:2007

Om Big Stan:

Stan är en liten man som tjänat storkovan på att blåsa folk som fastighetsmäklare. Han har makt, pengar och en vacker fru. Men vad betyder detta om man en dag hamnar i finkan? Inte ett skvatt, ty bakom gallerna vinner den starkaste och den svage plockar upp tvålen. Stan har med andra ord sex månader på sig att bli en slagskämpen á lá Bruce Lee. ”The Master” är den som kan hjälpa honom men hans vägar är minst sagt smärtsamma!
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Let's Go to Prison
Regissör: Bob Odenkirk
År: 2006
Let's Go to Prison

Rob Schneider, David Carradine, Jennifer Morrison, Scott Wilson, Richard Kind, Sally Kirkland, M Emmet Walsh, Henry Gibson, Jackson Rathbone, Kevin Gage, Bob Sapp, Brandon T Jackson, Dan Haggerty, Richard Riehle, Marcia Wallace, Tsuyoshi Abe

Josh Lieb

Komedi

Diskussioner om Big Stan  (0 diskussioner)
Kommentarer om Big Stan (90 st)
Olof_Gronlund (Anmäl)   19/7 2018
Jag ger den en etta för att den är så jävla förutsägbar. En tvååring hade kunnat skriva manuset. Allting är så jävla overkligt med. Finns ingen en chans i helvetet att detta är realistiskt. Skämten har man sett förut, och handlingen har man sett förut. Nej, även om man småskrattade ibland så kan inte några sekunder av lycka göra att man höjer ett betyg. Perfekt att ha på i bakgrunden men inget man ser igen.
Filmfantast86 (Anmäl)   29/10 2017
wasteoftime (Anmäl)   20/1 2017
Det känns som att Rob Schneider är rädd för att göra en faktiskt bra film, eller så är han bara kär i kiss- och bajshumor. För det är många roliga scener här, som oftast följs upp av en riktigt dålig, liksom lite "bara för att". Ofta helt meningslösa. Vilket är synd, tycker jag. Det kunde ju varit roligt på riktigt, och inte bara kul ibland. Och för mig drar det ner rätt mycket. 0,7 på SH-skalan.
foppa99 (Anmäl)   4/5 2015
För mycket stjärt -skämt, men ganska kul film
Krille80 (Anmäl)   30/12 2014
Mitt "Guilty Pleasure" när det kommer till film är Rob Schneiders filmer. Jag kan inte låta bli att gilla dem trots att jag någonstans inte är helt bekväm med att jag gör det. I vilket fall som helst är denna film kul och underhållande och särskilt kul är det att se David Carradine i rollen som "The Master". Jennifer Morrison i rollen som Stans(Rob Schneider) fru är också lyckat. Faktiskt är manuset ett snäpp högre än de vanliga Schneiders filmer. 3+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Big Stan