Big Tits

Originaltitel: Breast Men
Regissör:Lawrence O'Neil
Utgivningsår:1997

Om Big Tits:

Två plastikkirurger presenterar sin nya fantastiska uppfinning, säkra bröstimplantat av silikon. Succén blir stor och pengarna rasar in. Vi får följa deras äventyr från 1960-talet och framåt.

Titel: Jackpot
Regissör: Roger Christian
År: 1995
Genre: Thriller
The Final Cut

Chris Cooper, David Schwimmer, Emily Procter, Lisa Marie, Xander Berkeley, Lyle Lovett, Louise Fletcher, Matt Frewer, Terry O'Quinn, Kathleen Wilhoite, John Stockwell, Rena Riffel, Michael Cavanaugh, Michael Chieffo, Amanda Foreman

John Stockwell

Drama, Komedi

Diskussioner om Big Tits  (0 diskussioner)
Kommentarer om Big Tits (66 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   28/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   28/10 2016
Har inte sett den sen den gick på TV under början av 00-talet och då tyckte jag den var väldigt bra.
DrJW (Anmäl)   13/5 2015
Minns att dem visade den här på 5an en sommar då man var 13-14 år. Var inte precis en av dem bästa jag såg då. Tuttar, visst, men handlingen i sig var halvdant.
Krille80 (Anmäl)   16/1 2015
Ett underhållande drama som även erbjuder humor i sin handling om uppfinningen av silikonet inom plastikkirurgi med fokuset här på bröstförstoringar. Schwimmer och Coopers fungerar i huvudrollen även om inte filmen fungerar hela vägen.
Ojhda (Anmäl)   8/12 2014
Mycket tuttar är väl nice men nej, inte så bra... Ganska lam långtråkig film som inte väcker mycket intresse. Fick mig väl att flina ett par gånger men inte mycket mer.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Big Tits