Bilar 3

Originaltitel: Cars 3
Regissör:Brian Fee
Utgivningsår:2017

Om Bilar 3:

När den legendariske Blixten McQueen blir omkörd av en ny blixtsnabb generation racers befinner han sig helt plötsligt utestängd från den sport han älskar. För att komma tillbaka in i matchen får han hjälp av en ung och tävlingsinriktad racertekniker, Cruz Ramirez, som även hon har sin egen plan för att vinna. Blixten hämtar sin inspiration från den en gång så fenomenale Hudson Hornet och ett par oväntade svängar. Han bevisar att #95 fortfarande är att räkna med när det verkligen gäller!

Owen Wilson (röst), Cristela Alonzo (röst), Chris Cooper (röst), Nathan Fillion (röst), Larry the Cable Guy (röst), Armie Hammer (röst), Ray Magliozzi (röst), Tony Shalhoub (röst), Bonnie Hunt (röst), Lea DeLaria (röst), Kerry Washington (röst)

Kiel Murray, Bob Peterson, Mike Rich

Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr

Diskussioner om Bilar 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bilar 3 (9 st)
AngelsDiary (Anmäl)   20:52 31/3
Denna hade gjort sig bättre som en uppföljare till ettan då dom båda är i samma riktning. Helt okej slötittar film.
dafreakish (Anmäl)   19:01 17/3
Ännu en onödig Bilar-film. Mer av samma där de bjuder på fart och fläkt men utan någon vidare substans. Jag kan helt enkelt inte ta de talande bilarna på allvar. Det är helt enkelt rätt trist och den Rocky 5 liknande twisten är bara dum.
Mysharry (Anmäl)   09:45 12/3
Helt ok, men inte mer. Femåringen får vänta med att se den.
Sir_Lord (Anmäl)   22:47 5/1
Bättre än tvåan, men känns som en omstart av första fast lite sämre.
myslas (Anmäl)   9/12 2017
Möjligtvis något bättre än tvåan men det spelar ingen roll för det är fortfarande mestadels tråkigt. Pixar kan mycket bättre än såhär.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bilar 3