Betyg idag: 1 187 Besökare idag: 5 282

Originaltitel: Cars 3
Regissör:Brian Fee
Utgivningsår:2017

Om Bilar 3:

När den legendariske Blixten McQueen blir omkörd av en ny blixtsnabb generation racers befinner han sig helt plötsligt utestängd från den sport han älskar. För att komma tillbaka in i matchen får han hjälp av en ung och tävlingsinriktad racertekniker, Cruz Ramirez, som även hon har sin egen plan för att vinna. Blixten hämtar sin inspiration från den en gång så fenomenale Hudson Hornet och ett par oväntade svängar. Han bevisar att #95 fortfarande är att räkna med när det verkligen gäller!

Owen Wilson (röst), Cristela Alonzo (röst), Chris Cooper (röst), Nathan Fillion (röst), Larry the Cable Guy (röst), Armie Hammer (röst), Ray Magliozzi (röst), Tony Shalhoub (röst), Bonnie Hunt (röst), Lea DeLaria (röst), Kerry Washington (röst)

Kiel Murray, Bob Peterson, Mike Rich

Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr

Diskussioner om Bilar 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bilar 3 (11 st)
viffslan (Anmäl)   22:23 5/1
Överraskande bra. Väldigt trög i början men blev bättre hela tiden. Dock kändes slutet väldigt vuxet och lite för präktigt men filmen får iaf en fyra.
HerrNenne (Anmäl)   17:23 3/1
Har potential och fyller sin tid bra men är lite väl tillrättalagd och snäll kanske.
AngelsDiary (Anmäl)   31/3 2018
Denna hade gjort sig bättre som en uppföljare till ettan då dom båda är i samma riktning. Helt okej slötittar film.
dafreakish (Anmäl)   17/3 2018
Ännu en onödig Bilar-film. Mer av samma där de bjuder på fart och fläkt men utan någon vidare substans. Jag kan helt enkelt inte ta de talande bilarna på allvar. Det är helt enkelt rätt trist och den Rocky 5 liknande twisten är bara dum.
Mysharry (Anmäl)   12/3 2018
Helt ok, men inte mer. Femåringen får vänta med att se den.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bilar 3