Bring It On: Fight to the Finish

Originaltitel: Bring It On: Fight to the Finish
Regissör:Bille Woodruff
Utgivningsår:2009

Om Bring It On: Fight to the Finish:

Lina Cruz måste flytta till en mer snobbig del av stan då hennes mor har gift om sig. Hon måste nu anpassa sig till sin nya omgivning som består av en halvsyster som inte är ett dugg lik henne själv och jobbiga nya klasskamrater. Dessutom vill hon likt tidigare bli skolans bästa cheerleader.
Se filmen på iTunes

Originaltitel: Another Cinderella Story
Regissör: Damon Santostefano
År: 2008
Another Cinderella Story

Christina Milian, Holland Roden, Rachele Brooke Smith, Nikki SooHoo, Vanessa Born, Cody Longo, Meagan Holder, David Starzyk, Gabrielle Dennis, Laura Cerón, Brandon Gonzales

Elena Song, Alyson Fouse

Komedi

Bring It On 5

Diskussioner om Bring It On: Fight to the Finish  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bring It On: Fight to the Finish (22 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   25/10 2017
Raimo_1985 (Anmäl)   23/1 2017
Helt klart sämsta filmen i boxen. Nu är boxen ute ur huset och snart ersatt med min favorit Bring it on: Live it to win it. I den här filmen verkar det inte som någon iblandad orkar göra en film. Många tysta roller, folk som står och ser tuffa ut och horder av statister. Berättar inget och vill inget berätta. Verkar inte vilja vara rolig. Holland Roden är rätt söt, men det kan inte rädda betyget till en tvåa. Nej.
Salot Sar (Anmäl)   28/10 2013
Inte helt oväntat är jag ju en stor fan av Bring It On men åter en lam uppföljare med för korta kjolar och brist på nerv.
yrkeschaufföre (Anmäl)   2/7 2012
Christina Milian är så söt att det uppväger den simpla handlingen (som är samma som i 1, 3 & 4) Sen är ju Rachele Brooke Smith bäst som bitch!
tvamvarg (Anmäl)   1/7 2012
Tippad fyra? Really? Ibland undrar jag mer än annars hur FT-algoritmen egentligen är konstruerad...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bring It On: Fight to the Finish