Betyg idag: 1 701 Besökare idag: 5 693

Originaltitel: Bird Box
Regissör:Susanne Bier
Utgivningsår:2018

Om Bird Box:

En kvinna och hennes barn tvingas ut på en skräckinjagande resa, i en nära framtid där en okänd och mystisk kraft har drivit världen till ett enda stort kaos.

Sandra Bullock, Trevante Rhodes, John Malkovich, Sarah Paulson, Jacki Weaver, Rosa Salazar, Danielle Macdonald, Lil Rel Howery, Tom Hollander, Machine Gun Kelly, B D Wong, Pruitt Taylor Vince, Vivien Lyra Blair, Julian Edwards, Parminder Nagra

Eric Heisserer

Drama, Thriller, Skräck, Science Fiction

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Bird Box  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bird Box (41 st)
Robkiller (Anmäl)   20:02 19/1
Helt meningslöst. Värdelös, ologisk handling och ingenting som gör det här intressant överhuvudtaget.. Skådespelarna är väl hyfsade dock.
Asmorod (Anmäl)   23:58 18/1
Meh.
Sir_Lord (Anmäl)   13:31 16/1
Den är väl lite spännande på sina håll. Men känns som man redan vet vad som kommer att hända hela tiden.
Djason (Anmäl)   20:34 15/1
Bortser man från att filmen börjar med en spoiler är filmen hyfsat nyskapande. Sen får man väl det med en nypa salt att Sandra Bullock spelar gravid som 55 åring. I vilket fall är det en bra film.
Solidus (Anmäl)   14:55 13/1
Det känns som att någon tog en titt på A QUIET PLACE och tänkt att man vill göra en liknande film och vips så fick vi BIRD BOX, en film som inte är riktigt genomtänkt men som ändå lyckas behålla mitt intresse. Bullock visar att hon har mognat som skådespelare och kan mer än den söta rom-com tjejen. Betyg: 3.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bird Box