Björnligan i hårdträning

Originaltitel: The Bad News Bears in Breaking Training
Regissör:Michael Pressman
Utgivningsår:1977

Om Björnligan i hårdträning:

Baseballaget Björnligan - som sparkat sin tränare - har "lånat" en skåpbil för att ta sig till mäktiga Houston Astrodome för en viktig match. Med flickor i tankarna och polisen i hälarna är de på väg till den viktigaste matchen i lagets historia.

Titel: Björnligan
Originaltitel: The Bad News Bears
Regissör: Michael Ritchie
År: 1976
Genre: Komedi
Film nr.: 22077
Björnligan

William Devane, Clifton James, Jackie Earle Haley, Jimmy Baio, Chris Barnes, Erin Blunt, George Gonzales, Jaime Escobedo

Paul Brickman, Bill Lancaster

Komedi

Med i listor: Baseboll
Diskussioner om Björnligan i hårdträning  (0 diskussioner)
Kommentarer om Björnligan i hårdträning (4 st)
Xenox (Anmäl)   26/6 2012
Här var det inte många kommentarer. Detta var en av mina favoritfilmer som barn, den håller faktiskt idag också. En skön film som handlar om lagkänsla och med en hel del humor dessutom. Bra soundtrack och William Devane gör en bra insats.
Intro (Anmäl)   18/3 2011
Funny scheit
LeoEntourage (Anmäl)   1/12 2007
hatar william devane
Sandur (Anmäl)   4/12 2006
rätt så underhållande tycker jag. men det beror kanske på att jag just funnit ett intresse i baseball.. :)