Black Butterfly

Originaltitel: Black Butterfly
Regissör:Brian Goodman
Utgivningsår:2017

Om Black Butterfly:

Utanför en liten stad, som brottas med kidnappningar och mord, försöker författaren Paul starta vad han tror kan bli ett manus som kommer att förändra hans karriär till det bättre. Efter ett spänt möte på ett fik stöter han på en lösdrivare vid namnet Jack och erbjuder honom att sova över – och snart börjar en lynnig och krävande Jack ta över Pauls arbete allt mer. Då en storm bryter strömmen till den isolerade stugan, börjar de två männen ett intensivt spel, där åtminstone en av deras historier kommer att ta slut.

Antonio Banderas, Jonathan Rhys Meyers, Piper Perabo, Vincent Riotta, Brian Goodman, Katie McGovern, Jake Daley, Craig Peritz, Randall Paul, Cristina Moglia, Abel Ferrara, Nicholas Aaron, Nathalie Rapti Gomez, Gioia Libardoni, Tracy Green, Cherish Gaines

Marc Frydman, Justin Stanley

Thriller

Diskussioner om Black Butterfly  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Butterfly (1 st)
bryngel (Anmäl)   21:54 30/5
Tämligen förutsägbar men har ett visst underhållningsvärde- Rhys Meyers är betydligt trovärdigare än Banderas är då helt klart.