Betyg idag: 1 600 Besökare idag: 5 582

Originaltitel: Black Dahlia
Regissör:Ulli Lommel
Utgivningsår:2006

Om Black Dahlia:

Ett av Hollywoods mest kända olösta fall är det brutala ­mordet på skådespelerskan Elizabeth Short 1947. 2006 skakas Los A­ngeles gator av att någon lämnar massakrerade kvinnolik efter sig. Ondskan är tillbaka!

Titel: Baseline killer
Originaltitel: Baseline killer
Regissör: Ulli Lommel
År: 2008
Genre: Kriminalare, Skräck
Baseline killer

Elissa Dowling, Christian Behm, Sutton Christopher, Patrick Faucette, Laura Hofrichter

Jeff Frentzen, Ulli Lommel

Kriminalare, Skräck

Diskussioner om Black Dahlia  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Dahlia (21 st)
Selmy (Anmäl)   12/3 2011
Fruktansvärt dålig film. Håller med Galatea om danssekvenserna. Man tror ärligt talat inte att så dåliga filmer som Lommels seriemördarfilmer kan ges ut på dvd. Jag har gjort bättre filmer hemma på en kvart och de var inte bra, de heller. Omslaget är okej dock.
Cim-Inc (Anmäl)   21/6 2010
Förstår inte hur sånthär dravel får släppas på DVD? Snacka om att lura folk! Den är ju filmad i samma kvalité som min handycam jag köpte på Lidl för 600kr.....
Sim88 (Anmäl)   12/6 2010
bättre än BTK killer, men fortfarande hemsk... har tyvärr en film kvar som verkar vara samma kvalité, ska man plåga sig?
mel_gibson (Anmäl)   21/11 2009
VILKEN JÄVLA SKIT. haha ser ut som ett gymnasieprojekt. varför kan man inte sätta minus betyg här??
Marybell (Anmäl)   25/6 2009
För första gången så önskar ja faktiskt att man kunde sätta en "0"a på vissa filmer....
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Black Dahlia