Black Emanuelle 2 - Orientreportaget

Originaltitel: Emanuelle nera orient reportage
Regissör:Joe D'Amato
Utgivningsår:1976

Om Black Emanuelle 2 - Orientreportaget:

Journalisten/fotografen Emanuelle reser till Thailand för att intervjua en nära släkting till landets kung. Det blir upptakten för en erotisk resa där hon lyckas få erotiska råd av prinsen, bli våldtagen av busar, samt bli kär i arkeologen Roberto och den söta tonårstjejen Frances.

Laura Gemser, Gabriele Tinti, Ivan Rassimov, Ely Galleani, Venantino Venantini, Giacomo Rossi-Stuart, Koike Mahoco, Debra Berger

Ottavio Alessi, Maria Pia Fusco, Piero Vivarelli

Drama, Vuxenfilm

Emanuelle in Bangkok, Emmanuelle in Bangkok, Black Emanuelle Goes East

Italien
Med i listor: Em(m)anuelle
Diskussioner om Black Emanuelle 2 - Orientreportaget  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Emanuelle 2 - Orientreportaget (2 st)
Gordyal (Anmäl)   17/7 2010
Emanuelle i kvadrat. Skittråkig story i exotiska miljöer, massor av hud, massor av Laura Gemser, lite djursnuff och ett par fantastiska scenframträdanden. Massage! (6+/15)
Kalkonhönan (Anmäl)   13/11 2007
Giganter som Gemser och Rassimov kan ju inte gå fel vilket D´amato bevisade i Emanuelle around the world. Grym blandning av softcorepornografi, skön musik av Nico Fredo och såklart Gemsers undersköna kropp att titta på. Guldvärd scen med nakenmassagen säger jag bara!