Black Emanuelle 2

Originaltitel: Emanuelle Nera No. 2
Regissör:Bitto Albertini
Utgivningsår:1976

Om Black Emanuelle 2:

Emanuelle, som i denna film spelas av Shulamith Lasri (Sharon Leslie) istället för Laura Gemser, har drabbats av minnesförlust och hennes psykoanalytiker försöker hjälpa henne att ta reda på vad som orsakat detta.

Angelo Infanti, Dagmar Lassander, Percy Hogan, Don Powell, Shulamith Lasri, Danielle Ellison, Franco Cremonini

Bitto Albertini, Ambrogio Molteni

Vuxenfilm

New Black Emanuelle

Italien
Med i listor: Em(m)anuelle
Filmnummer: 19333
Diskussioner om Black Emanuelle 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Emanuelle 2 (3 st)
Gordyal (Anmäl)   8/5 2013
Följer det klassiska Em(m)anuelle-konceptet, men skiljer sig på fyra punkter. Dels saknar Lasri den emanuelleska utstrålningen (till skillnad från Gemser, Kristel, Allen och de andra), dels är det mer våld, mindre naket och i princip ingen softcore alls. (6+/15)
ItalyErik (Anmäl)   7/2 2011
Freud, lesbianism, bodypainting, galenskap, onda motorcyklister, härligt jazzig musik. En fin sleazerulle helt enkelt!
Herr Arne (Anmäl)   3/8 2009
Inte så dålig att det blir kul, tyvärr.