Black Listed

Originaltitel: Black Listed
Regissör:Robert Townsend
Utgivningsår:2003

Om Black Listed:

Juristen Alan Chambers börjar bli trött på brottslingar som släpps fria tack vare kryphål i lagen, och formar med sina juristvänner ett medborgargarde. I takt med att de jagar brottslingarna blir de värre än brottslingarna själva, då deras höga ideal möter gatans verklighet.

Dick Anthony Williams, Robert Townsend, Calvin Levels, John Dennis Johnston, Richard Lawson, Angelle Brooks, Vanessa Williams, Victoria Rowell, Keith Amos, Eugene Lee, Bobby McGee, Harry Lennix, Derrick Jones, Gary Clancy

Robert Townsend

Drama, Action, Kriminalare, Thriller

Blacklisted

Diskussioner om Black Listed  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Listed (2 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   24/1 2014
En riktigt tråkig vigilantefilm som försöker vara förmer än vad den är. Skådespelare på tomgång, ett riktigt oinspirerat manus och halvtaskigt foto hjälper inte heller. Det här är inte bra, alls.
Grillo (Anmäl)   24/2 2013
Dålig, långtråkig och billig. Budgeten kan inte ha varit hög med tanke på grynigheten. En scen som speglar budgeten rätt bra var när nån undrade var Lexusen var, och bilägaren sa att den var på service, och han fått skruttbilen han körde som lånebil... Hoppas man på en hyfsad vigilantefilm att slötitta på blir man också missnöjd, för den här försöker vara smart. Och misslyckas förstås fullständigt, med tanke på vilka ruttna värderingar som ligger bakom... Skräp.