Black Mirror - Metalhead

Originaltitel: Black Mirror - Metalhead
Regissör:David Slade
Utgivningsår:2017

Om Black Mirror - Metalhead:

I ett postapokalyptiskt landskap i Skottland försöker en kvinna överleva en värld full av hundar.

Maxine Peake, Jake Davies, Clint Dyer

Charlie Brooker

Drama, Kortfilm, Thriller, Science Fiction

Storbritannien
Diskussioner om Black Mirror - Metalhead  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Mirror - Metalhead (11 st)
peterclash (Anmäl)   23:57 16/7
Minst bra black Mirror. Men det kan bero på att jag mest gillar dem som är i en nära framtid mest.
Christofer (Anmäl)   08:03 2/7
Snyggt foto och ganska stämningsfullt, men det är ju så många frågor obesvarade att jag inte kan känna mig nöjd.
Zarquon (Anmäl)   6/4 2018
Mycket egenartat avsnitt. Kargt, avskalat, en kvinna mot en maskin, nästan ingen dialog. Kunde vunnit på att vara mer utvecklad, kanske till och med på att ha varit en långfilm?
idaho1981 (Anmäl)   28/1 2018
Snygg, otäck, häftig och dessutom en av de allra bästa skådisarna som finns, Maxine Peake. Men konstigt nog hugger den inte riktigt tag tyvärr. Svag fyra eller stark trea.
monsterpop (Anmäl)   26/1 2018
kanske det bästa avsnittet i hittills bästa säsongen. påminner en del om the invaders (twilight zone).
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Black Mirror - Metalhead