Black Mirror - Rachel, Jack and Ashley Too

Originaltitel: Black Mirror - Rachel, Jack and Ashley Too
Regissör:Anne Sewitsky
Utgivningsår:2019

Om Black Mirror - Rachel, Jack and Ashley Too:

En ensam tonåring trånar efter kontakt med en popstjärna, vars charmiga existens inte är riktigt så underbar som det verkar.

Miley Cyrus, Angourie Rice, Madison Davenport, Susan Pourfar, Marc Menchaca, Daniel Stewart Sherman, Nicholas Pauling, Frances Sholto-Douglas, Greg Kriek, Jerah Milligan, James III, Mikkie-Dene Le Roux, Sive Gubangxa

Charlie Brooker

Storbritannien
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Black Mirror - Rachel, Jack and Ashley Too  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Mirror - Rachel, Jack and Ashley Too (4 st)
Barneyk (Anmäl)   01:11 24/6
Oväntat hur mycket jag gillade det här och jag tycker hela grejen med att Miley Cyrus har huvudrollen ger det hela en extra dimension. Jag gillar också hur den kommenterar många olika saker och jag tycker såväl Ashley Os artistskap som syskeonrelationen har mycket att säga. Underskattat avsnitt! Jag gillar också att som vissa andra avsnitt går ifrån den jobbiga stämningen och blir lite mer lättsam och kul. Jag gillar den blandningen som Black Mirror ger!
snubbel (Anmäl)   09:23 14/6
Ost var ordet
#54 (Anmäl)   23:04 10/6
Lite väl fånig emellanåt, men klart underhållande.
TheHorrorfan (Anmäl)   22:53 10/6
Väldigt bra. Intressant och komisk.