Black Mirror - Smithereens

Originaltitel: Black Mirror - Smithereens
Regissör:James Hawes
Utgivningsår:2019

Om Black Mirror - Smithereens:

En taxichaufför utlöser en internationell kris genom att kidnappa en anställd på världens största sociala medieapplikation.

Andrew Scott, Damson Idris, Topher Grace, Monica Dolan, Amanda Drew, Daniel Ings, Quincy Dunn-Baker, Laura Morgan, Conrad Khan, Ruibo Qian, Calum Callaghan, Mirirai Sithole, Maggie Bain

Charlie Brooker

Storbritannien
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Black Mirror - Smithereens  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Mirror - Smithereens (4 st)
Barneyk (Anmäl)   01:08 24/6
Jag gillade verkligen det här, jag gillade hur det gick fel och allting var så reaktivt och att poängen är så blandad och utan att skylla ifrån sig ansvar. Ganska stark trea! Och mycket välspelad ifrån alla parter!
supermancover (Anmäl)   18:07 12/6
Svag trea. Lite för långt om lite för lite.
#54 (Anmäl)   23:03 10/6
Ännu ett starkt avsnitt.
TheHorrorfan (Anmäl)   19:28 10/6
Sådär. Kändes väldigt lång för sin speltid och handlingen fick mig inte direkt intresserad.