Black Mirror - Striking Vipers

Originaltitel: Black Mirror - Striking Vipers
Regissör:Owen Harris
Utgivningsår:2019

Om Black Mirror - Striking Vipers:

Två vänner från högskoletiden återförenas, vilket utlöser en serie händelser som kan förändra deras liv för alltid.

Anthony Mackie, Yahya Abdul-Mateen II, Nicole Beharie, Pom Klementieff, Ludi Lin, Fola Evans-Akingbola, Caroline Martin, Jordan Carlos, August Muschett, Monique Cynthia Brown

Charlie Brooker

Storbritannien
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Black Mirror - Striking Vipers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Mirror - Striking Vipers (4 st)
Barneyk (Anmäl)   01:26 24/6
Oj vad det är imponerande hur Black Mirror lyckas hitta nya infallsvinklar och nya känslostämningar gång på gång. Även om jag gillade dom andra 2 avsnitten ifrån säsong 5 också så är detta klassen bättre, men ändå blir det bara en trea. Den lyckades inte riktigt dra med mig fullt ut men riktigt intressant och bra!
snubbel (Anmäl)   09:22 14/6
Den absolut pissämsta i hela serien!! Hur fan gick ekonomiansvarig med på det här??
#54 (Anmäl)   23:02 10/6
Utmärkt start på en alltför kort säsong.
TheHorrorfan (Anmäl)   16:51 10/6
Ganska bra start på säsongen. Kunde slutat bättre dock. Stark 3:a.