Black Mirror - White Christmas

Originaltitel: Black Mirror - White Christmas
Regissör:Carl Tibbetts
Utgivningsår:2014

Om Black Mirror - White Christmas:

Joe Potter vaknar upp i en liten stuga omgiven av en snöig trädgård. Han har tydligen bott där under de senaste fem åren med Matt Trent, som gör julmiddag för två. Matt försöker samtala med Joe, som han påstår sig ha haft väldigt lite kontakt med, och börjar med att berätta för honom hur han hamnade där.

Titel: Give Up Tomorrow
Originaltitel: Give Up Tomorrow
Regissör: Michael Collins
Regissör: Damián Szifrón
År: 2014
Genre: Drama, Komedi, Thriller
Wild Tales

Jon Hamm, Rafe Spall, Janet Montgomery, Oona Chaplin, Rasmus Hardiker, Natalia Tena, Gráinne Keenan, Ken Drury, Leanne Li, Dan Li, Zahra Ahmadi, Robin Weaver, Simon Nock, Liz May Brice, Ian Attard, Verity Marshall

Charlie Brooker

Drama, Thriller, Science Fiction

Storbritannien
Diskussioner om Black Mirror - White Christmas  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Mirror - White Christmas (12 st)
Christofer (Anmäl)   21:32 18/6
Den bästa episoden jag sett hittills, utan tvekan. Snyggt paketerad teknik och en välberättad historia. Lägg dessutom till lite Inception och en hel del ångest så har man ett bra recept.
TheHorrorfan (Anmäl)   5/2 2018
Förstår inte hur den här kan ha fått ett sånt här högt genomsnittsbetyg. Allting känns väldigt billigt och framfusigt.
Kaneltompa (Anmäl)   25/11 2017
Black Mirror vet hur man ska göra teknik obehagligt.
amam (Anmäl)   20/6 2017
Välgjord och intressant. Det som drar ner betyget mest är att jag kunde gissa hur den skulle sluta halvvägs genom filmen.
Boondock_saint (Anmäl)   9/1 2017
Bästa avsnittet under säsong två, otroligt obehagligt på en nivå som de andra inte riktigt gått till.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Black Mirror - White Christmas