Betyg idag: 1 700 Besökare idag: 5 685

Originaltitel: Black Mirror: Bandersnatch
Regissör:David Slade
Utgivningsår:2018

Om Black Mirror: Bandersnatch:

Året är 1984 och en ung programmerare börjar ifrågasätta sin verklighet när han skapar ett datorspel inspirerat av en mångfacetterad fantasyroman.

Fionn Whitehead, Craig Parkinson, Alice Lowe, Asim Chaudhry, Will Poulter, Tallulah Haddon, Catriona Knox, Paul Bradley, Jonathan Aris, AJ Houghton, Fleur Keith, Laura Evelyn, Alan Asaad, Suzanne Burden, Jeff Minter

Charlie Brooker

Drama, Thriller, Science Fiction, Mysterium

USA, Storbritannien
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Black Mirror: Bandersnatch  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Mirror: Bandersnatch (11 st)
dafreakish (Anmäl)   17:41 12/1
Intressant upplägg och välgjort genomförande. Men det känns mer som en fluga än något som kommer att få total genomslagskraft. En hybrid mellan spel och film som inte tilltalar alla med som onekligen är fascinerande.
Benisakura (Anmäl)   17:44 5/1
Tycker detta upplägg fungerar bättre i spel än på film.
Canomia (Anmäl)   03:04 5/1
Ugh, kändes som den pågick förevigt och ville ofta spola när samma scener upprepades för 5e gången. Plus att det var obehagligt att vara den som väljer. Hade kanske fixat en film med den här formen bättre om man inte mer eller mindre tvingas ta dåliga beslut för att nå slutet.
Jaganatha (Anmäl)   23:20 4/1
Fantastiskt roligt formexperiment, även om jag inte har varit så förtjust i alla avsnitt av Black Mirror. Jag minns böckerna från 80-talet som man hoppade fram och tilllbaka i för att nå fram till olika slut. Förmodligen är alla slut här ganska olyckliga, men vad vet jag?
TheHorrorfan (Anmäl)   19:47 4/1
Intressant idé, men dåligt genomförd. Besviken.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Black Mirror: Bandersnatch