Black Sheep

Originaltitel: Black Sheep
Regissör:Penelope Spheeris
Utgivningsår:1996

Om Black Sheep:

Al Donnelly kämpar hårt för att bli guvernör i Washington. Chanserna är goda men han är ändå orolig för att hans lillebror Mike ska sabotera hans planer. Als kampanjledare har fått i uppgift att hålla ett vakande öga på Mike tills valet är över.

Titel: Legally Blonde 2
Regissör: Ivan Reitman
År: 1993
Genre: Komedi, Romantik
Dave

Chris Farley, David Spade, Tim Matheson, Christine Ebersole, Gary Busey, Grant Heslov, Timothy Carhart, Bruce McGill, Michael Patrick Carter, Boyd Banks, David St James, Skip O'Brien, Branden Morgan, Chris Owen

Fred Wolf

Komedi

Diskussioner om Black Sheep  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Sheep (31 st)
Krille80 (Anmäl)   2/1 2015
Chris Farley och David Spade var ett härligt team både på Saturday Night Live och även de filmer de gjorde tillsammans, De fungerade verkligen bra tillsammans och till den grad att David Spade helt enkelt inte klarade av att gå på Chris Farleys begravning för att förlusten var så svår. Gillar man Farley och Spade får man en trevlig stund även om jag personligen föredrar dem var för sig i filmer. OK film.
Taandborste (Anmäl)   11/8 2014
Mycket sämre än Tommy Boy om jag får jämföra de två... storyn funkar inte riktigt.
ziferN (Anmäl)   24/1 2012
Smårolig, charmig och underhållande komedifilm som faktiskt hade en scen där jag gapskrattade vilket är något oerhört positivt. Chris Farley är som vanligt väldigt rolig och det är han som är filmens behållning. Helt ok tidsfördriv!
malin93 (Anmäl)   5/8 2011
Mudhoney är ju med i denna! Helt okej film, men den var roligare när jag var yngre.
Sankt (Anmäl)   20/5 2011
En rent vedervärdig öppning i filmen fick min överlevnadsinstinkter att ta över och kasta mig på fjärren. Inte ens mot betalning skulle jag ha fortsatt att se. Så de så.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Black Sheep