Black Water

Originaltitel: Black Water
Regissör:Pasha Patriki
Utgivningsår:2018

Om Black Water:

En undercover-agent vaknar upp och inser att han är fånge i en av CIA:s hemliga u-båtar.

Jean-Claude Van Damme, Dolph Lundgren, Al Sapienza, Courtney B Turk, Jasmine Waltz, Aleksander Vayshelboym, Mark Sherman, Cathal Pendred, Kris Van Damme, Aaron O'Connell, Tom Glynn, Ian Niles, John Posey, Patrick Kilpatrick, Tom DeNucci

Chad Law

Action, Thriller, Äventyr

Kanada
Diskussioner om Black Water  (0 diskussioner)
Kommentarer om Black Water (4 st)
Xeno (Anmäl)   7/11 2018
Vissa fräcka actionscener i 90-talsstuk. Tyvärr också rätt usla skådespelarinsatser...
Bumbi78 (Anmäl)   3/11 2018
Att inte dessa herrar nån gång kan få ett underhållande manus att arbeta med. En rejält trött action av snittet "springa och skjuta i grå korridor", här föreställandes en stor u-båt. Denna typ av b-action kom det mängder av på 90-talet och jag trodde genren självdog. Men likt dessa två gamla hjältar vars status oxå till stor del dog ut på 90-talet får vi uppleva det igen. Hurra.
Robkiller (Anmäl)   10/6 2018
Rätt risig ubåtsaction, men vanDamme och Dolphan lyfter den i alla fall lite.
jonbo (Anmäl)   30/3 2018
Överflödigt att ha med Lundgren i en intetsägande roll. Van Damme är trött.