Betyg idag: 1 070 Besökare idag: 4 821

Originaltitel: BlacKkKlansman
Regissör:Spike Lee
Utgivningsår:2018

Om BlacKkKlansman:

Den afroamerikanska Colorado-polisen Ron Stallworth lyckas infiltrera Ku Klux Klan och bli ledare för den lokala falangen.

John David Washington, Adam Driver, Laura Harrier, Topher Grace, Corey Hawkins, Jasper Pääkkönen, Ryan Eggold, Frederick Weller, Paul Walter Hauser, Ashlie Atkinson, Harry Belafonte, Michael Buscemi, Robert John Burke, Ken Garito, Nicholas Turturro

Spike Lee, David Rabinowitz, Charlie Wachtel, Kevin Willmott

Drama, Komedi, Kriminalare, Biografi

Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om BlacKkKlansman  (0 diskussioner)
Kommentarer om BlacKkKlansman (41 st)
kryttan (Anmäl)   16:18 11/4
Förjäkla bra film tycker jag, Jasper Pääkkönen och Adam Drivers scener är riktigt obehagliga och förbannat välspelade. Spännande, roligt och en käftsmäll på samma gång!
Albion (Anmäl)   23:40 18/3
Med humor som vapen. Fungerar det? Jodå, det är både underhållande och viktigt upplysande på samma gång, men balansgången är svår. Det här landar hur som helst snyggt och betyget blir en 4;a rakt upp och ner.
Rixn (Anmäl)   19:53 7/3
Udden kommer på slutet när man får se verkligheten från Charlottsville.
Mysharry (Anmäl)   15:10 2/3
Jag ser en fara i att använda humor för att belysa ett ämne som inte är ett dugg roligt. Risken är att det förlöjligar och dödar hela diskussionen. Men det är en förbenat rolig film! I slutet upphör det roliga, och salongen blir helt tyst. Hoppas budskapet gått fram!
djonipony (Anmäl)   17:29 25/2
3.5. Aldrig riktigt nervöst eller spännande, som i The Departed. Men bra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till BlacKkKlansman