Vägg i Vägg

Originaltitel: Un peu, beaucoup, aveuglément!
Regissör:Clovis Cornillac
Utgivningsår:2015

Om Vägg i Vägg:

Han, en uppfinnare som bara kan koncentrera sig i total tystnad och hon, en skicklig pianist som inte kan leva utan sin musik, blir grannar, endast åtskilda av en tunn vägg. Det bäddar för konflikter...

Mélanie Bernier, Clovis Cornillac, Lilou Fogli, Philippe Duquesne, Grégoire Oestermann, Oscar Copp, Boris Terral, Manu Payet, Arnaud Lechien, Stéfan Godin, Harrison Arevalo, Olivier Bouana, Rudy Milstein

Clovis Cornillac, Lilou Fogli, Tristan Schulmann

Komedi, Romantik

Blind Date

Frankrike
Filmnummer: 119388
Diskussioner om Vägg i Vägg  (0 diskussioner)
Kommentarer om Vägg i Vägg (8 st)
Albion (Anmäl)   8/7 2018
charmig och mysig film som fungerar fint och håller sig undan tramsdiket för det mesta. En hel del Chopin, inte minst läckra Fantaisie impromptu. En utmärkt liten bagatell helt enkelt och betyget blir en stark 3;a, dvs 3+
JPerlie (Anmäl)   24/6 2018
Helt okej.
AngelsDiary (Anmäl)   16/4 2018
Cute, konceptet var rätt bra.
choklatchip (Anmäl)   16/7 2017
Medioker, klyschig och trist historia där enda behållningen var systens promiskuitet.
zeke_karlsson (Anmäl)   17/4 2017
Den var både skitbra och jävligt plojjig!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Vägg i Vägg