Blindspotting

Originaltitel: Blindspotting
Regissör:Carlos López Estrada
Utgivningsår:2018

Om Blindspotting:

Med bara tre dagar kvar av sin skyddstillsyn är Collins frihet inte långt borta. Men hans bundsförvant Miles gör det svårt att hålla sig i skinnet. De sista 72 timmarna under övervakning blir en odyssé av oväntade händelseförlopp, där Collin ständigt finner sig själv ofrivilligt i centrum.

Titel: Keanu
Originaltitel: Keanu
Regissör: Peter Atencio
År: 2016
Genre: Komedi, Action
Film nr.: 120190
Keanu

Daveed Diggs, Rafael Casal, Janina Gavankar, Jasmine Cephas Jones, Ethan Embry, Tisha Campbell-Martin, Utkarsh Ambudkar, Kevin Carroll, Nyambi Nyambi, Jon Chaffin, Wayne Knight, Margo Hall, Ziggy Baitinger, Aviel Ayoung, Rolanda D Bell, Casey Adams

Rafael Casal, Daveed Diggs

Drama, Komedi, Kriminalare

Diskussioner om Blindspotting  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blindspotting (8 st)
dafreakish (Anmäl)   22:49 23/6
Väldigt överskattad historia om vänskap och dåliga beslut. Filmen vill vara mer än den klarar av trots ett välskrivet manus. Det är helt enkelt något som saknas.
Christofer (Anmäl)   13:12 18/6
Det hela rullade på i maklig takt utan att varken vara supertrist eller såpass intressant att man kommer minnas det om några månader. Under sina bästa stunder var det ändå helt okej. 2+
allegro (Anmäl)   19:56 21/4
Ren koskit
Genstruktur (Anmäl)   19:20 13/1
Alla bara skriker sina repliker.
haajen (Anmäl)   12:40 12/1
Stark fyra till den här både mycket roliga och mycket tänkvärda filmen. Snygg stil och bra spel, sänks lite av viss övertydlighet mot slutet.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Blindspotting