Blindspotting

Originaltitel: Blindspotting
Regissör:Carlos López Estrada
Utgivningsår:2018

Om Blindspotting:

Med bara tre dagar kvar av sin skyddstillsyn är Collins frihet inte långt borta. Men hans bundsförvant Miles gör det svårt att hålla sig i skinnet. De sista 72 timmarna under övervakning blir en odyssé av oväntade händelseförlopp, där Collin ständigt finner sig själv ofrivilligt i centrum.

Daveed Diggs, Rafael Casal, Janina Gavankar, Jasmine Cephas Jones, Ethan Embry, Tisha Campbell-Martin, Utkarsh Ambudkar, Kevin Carroll, Nyambi Nyambi, Jon Chaffin, Wayne Knight, Margo Hall, Ziggy Baitinger, Aviel Ayoung, Rolanda D Bell, Casey Adams

Rafael Casal, Daveed Diggs

Drama, Komedi, Kriminalare

Diskussioner om Blindspotting  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blindspotting (6 st)
allegro (Anmäl)   19:56 21/4
Ren koskit
Genstruktur (Anmäl)   19:20 13/1
Alla bara skriker sina repliker.
haajen (Anmäl)   12:40 12/1
Stark fyra till den här både mycket roliga och mycket tänkvärda filmen. Snygg stil och bra spel, sänks lite av viss övertydlighet mot slutet.
Barneyk (Anmäl)   17:29 3/1
Filmen lyckas snabbt skapa en ganska unik och stark egen identitet och känsla, redan i förtexterna byggs det upp en stämning som sedan ligger kvar filmen igenom. Jag har allt mer börjat uppskatta filmer som lyckas skapa den typen av närvaro och det är någonting som jag verkligen uppskattar. Jag gillar verkligen hur filmen för det mesta är ganska rolig men hur snabbt den helt plötsligt kan skapa väldigt anspänd spänning. Det känns som att det finns väldigt mycket saker den säger här och jag gillar hur den förhåller sig så dubbelt till saker och ting. Jag vet inte om fyran är jättestark men filmen säger mycket och känns levande på ett sätt som gör att det ändå känns som rätt betyg.
foppa99 (Anmäl)   14/10 2018
När jag inte tycker någon beståndsdel i en film är bra, blir betyget 1