Blodsband

Originaltitel: Donato and Daughter
Regissör:Rod Holcomb
Utgivningsår:1993

Om Blodsband:

De fannn det första offret bland blodiga, sönderrivna lakan. Det enda som vittnar om offrets tidigare identitet är ett kors skrivet i blod. Hon var nunna och den första av många som måste böta med sitt liv. Donato är en stenhård snut som skall stoppa massmördaren från att ta sitt nästa offer. Det blivande offret är en polis och hon är Donatos dotter. Förhållandet mellan far och dotter är iskallt efter en familjetragedi för ett par år sedan, men nu måste de samarbeta för att undgå ännu en familjetragedi, deras egen död...

Dana Delany, Xander Berkeley, Charles Bronson, Jenette Goldstein, Marc Alaimo, Louis Giambalvo, Tom Verica, Robert Gossett, Bonnie Bartlett

Robert Roy Pool

Drama, Action, Kriminalare

Diskussioner om Blodsband  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blodsband (3 st)
Bumbi78 (Anmäl)   11/5 2012
Trött tv-thriller där inget kommer som någon överraskning. Jag hade antagligen aldrig sett den om det inte var för att Bronson är med.
FabianBom (Anmäl)   19/4 2009
hyffsad tv-deckare men spänningen saknas
Bomkia (Anmäl)   10/6 2006
Typisk halvtråkig tv-deckare som inte blir särskilt skrämmande eller intressant. Bronson är väl det enda riktigt positiva - även om Berkleys psykopat är helt ok.