Blodsband

Originaltitel: Hush
Regissör:Jonathan Darby
Utgivningsår:1998

Om Blodsband:

Helen och Jackson är gifta. När Helen blir gravid bestämmer de sig för att flytta tillbaka till Jacks hemby, Kilronan. Då blir Jacks mor, som bor i närheten, väldigt påträngande.

Titel: Reasonable Doubt
Pay the Ghost

Gwyneth Paltrow, Jessica Lange, Johnathon Schaech, Debi Mazar, Hal Holbrook

Jonathan Darby, Jane Rusconi

Thriller

Diskussioner om Blodsband  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blodsband (24 st)
Krille80 (Anmäl)   11/11 2014
Trots duktiga skådisar så förstår man varför denna gick direkt till video. Här erbjuds jag inga nya orginella ideér under hela filmens gång och dessutom är det inte kul att veta att när filmen tog slut så fanns det fortfarande trådar som var lösa. Ta hellre och se Handen Som Gungar Vaggan.
Elizadushkufan (Anmäl)   21/7 2012
En riktigt välgjord film med rätt skådespelare! Spännande från början till slut. Dock så hade jag velat att slutet skulle varit lite mer långdraget, det kändes som om det gick från 0-100 på några få minuter i slutet, lite synd efter denna är en mycket bra film som gärna kunde hållit på lite längre. Annars bara positivt att säga.
Lux Lisbon (Anmäl)   4/1 2012
Innehåller 5 av mina 20 favoritteman: barnalstringsskräck, cynism, divor, skönhet samt ytlighet. Skönheten står hästarna och Jonathon Schaech för.
dreams (Anmäl)   9/6 2008
En av mina favoritfilmer! Kan inte riktigt säga vad det är som gör att jag tycker om den, kanske är det moderskänslorna som styr...?
FrågaEwa (Anmäl)   30/3 2008
Lange var bra....