Blodspår

Originaltitel: Blood Work
Regissör:Clint Eastwood
Utgivningsår:2002

Om Blodspår:

Terrell McCaleb, en pensionerad FBI-agent, har nyligen genomgått en hjärttransplantation. Han hyrs in av Graciella Rivers för att undersöka hennes syster Glorias död. Av en händelse är det Gloria som Terrell fått sitt hjärta från. Gloria har mördats av en seriemördare som Terrell tar upp jakten på.

Titel: The Lincoln Lawyer
Regissör: Corey Yuen
År: 1994
Genre: Action
Bodyguard from Beijing

Clint Eastwood, Jeff Daniels, Wanda De Jesus, Tina Lifford, Anjelica Huston, Paul Rodriguez, Dylan Walsh, Mason Lucero, Gerry Becker, Rick Hoffman, Alix Koromzay, Igor Jijikine

Brian Helgeland

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Diskussioner om Blodspår  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blodspår (162 st)
Robkiller (Anmäl)   09:22 29/6
Thriller på halvfart med Clintan. Rullar mest på utan att ta sig. Men får duga ändå.
Rai (Anmäl)   8/3 2018
Helt ok film!
Bumbi78 (Anmäl)   13/2 2016
Rätt ljummet av och med Clint Eastwood. Intrigen är väl aldrig något större mysterium och spänningen är minst sagt begränsad. Mannen själv levererar dock i vanlig ordning och det här skulle nästan kunnat vara en nedtonad pensionerad Dirty Harry.
92axha10 (Anmäl)   10/11 2015
Jag förstod hela tiden vad som pågick och förutsåg vad som skulle hända genast. Det är inget bra tecken för en mysteriefilm. Tråkig och klumpigt utförd film som inte gav mig någonting.
Grillo (Anmäl)   6/5 2015
Inte förutsägbar för mig, fattade den inte förrän lite över halva åtminstone. God underhållning om än inget extraordinärt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Blodspår