Blodspengar

Originaltitel: Steal Big Steal Little
Regissör:Andrew Davis
Utgivningsår:1995

Om Blodspengar:

En berättelse om ett par tvillingbröder som skiljs åt i barndomen och väljer olika banor i livet. Den ene utvecklar hunger för makt och pengar, den andre växer upp i en mer frisinnad atmosfär och med idéer om att dela med sig.

Andy Garcia, Joe Pantoliano, Rachel Ticotin, Ally Walker, Alan Arkin, Holland Taylor, David Ogden Stiers, Charles Rocket, Richard Bradford, Kevin McCarthy, Dominik García-Lorido

Terry Kahn, Frank Ray Perilli, Teresa Tucker-Davies, Lee Blessing, Andrew Davis, Jeanne Blake

Komedi

Diskussioner om Blodspengar  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blodspengar (4 st)
jonbo (Anmäl)   9/9 2009
Det här var värsta skiten på länge. Utdraget och med inte ett uns känsla.
Namrub (Anmäl)   24/2 2008
Nej, inte särskilt bra, mycket svag tvåa.
Martain (Anmäl)   22/8 2006
6 sycken som gjorde manus men det fanns tydligen inte 1 människa som kunde säga att "näe detta suger, lägg ner"
Gurra B (Anmäl)   22/7 2004
på kassetten står det att denna film heter blodspengar, men jaja. inte så jättespännande. inte värd så mkt mer än en stark tvåa.