Blondin i fara

Originaltitel: Blondin i fara
Regissör:Robert Brandt
Utgivningsår:1957

Om Blondin i fara:

Action, nakenbad och engelsktalande svenskar i stenhårt toppenraffel med Lars Ekborg som ondsint knarklangare!

Stig Järrel, Lars Ekborg, Mark Miller, Anita Thallaug, Börje Mellvig, Bo Bjelfvenstam

Peter Bourne

Drama, Kriminalare

Blonde in Bondage

Sverige
Diskussioner om Blondin i fara  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blondin i fara (8 st)
Redheaded (Anmäl)   12:02 21/1
Pinsamt dåligt! Och varför pratar de engelska?? 😂 Enda anledningen att se denna är Stig Järrel! ❤️ Men inte ens han räddar den här filmen....
dudson (Anmäl)   14/12 2018
Rejält ostig o fånig egentligen. Men satan vilken hård film med Ekborg som sliskigt ärke svin. Sen att ingen jävel i hela filmen kan prata engelska korrekt. Swengelska är vad som snackas. As lustigt=). Kvinno- synen är verkligen inte upp 2 date. Alla pök är idiot våp som klemar för männen." Som det skall vara då" hehee. Uppgörelsen i lustiga huset mot slutet är underbart att bevittna. Alla vrålar som hjärndöda retards. lol) Nåväl en Svensk kult pärla ändå.
alexi (Anmäl)   26/1 2010
Fånigt med brudarna som är så omhändertagskåta och fjolliga... i övrigt rätt skön rulle med rolig svengelsk brytning och naiza bilder från gamla skolans Stockholm!
Herr Arne (Anmäl)   1/7 2009
Stenhårt toppenraffel - jo - jo!
Dele (Anmäl)   18/4 2006
Det här var ju inte bra. Spretig, kantig och osmaklig film som dessutom är ett enda långt hån mot Sverige. Inte konstigt att människor utomlands tror att alla svenskor heter Inga och är blonda, blåsta och kåta om det här är bilden som förmedlas av oss till omvärlden. Och är man inte något av detta så är man med största sannolikhet hora eller kriminell. Fast ok. då, det finns ju några taxichaufförer, läkare och poliser också...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Blondin i fara