Betyg idag: 1 020 Besökare idag: 5 678

Originaltitel: Blondin i fara
Regissör:Robert Brandt
Utgivningsår:1957

Om Blondin i fara:

Action, nakenbad och engelsktalande svenskar i stenhårt toppenraffel med Lars Ekborg som ondsint knarklangare!

Stig Järrel, Lars Ekborg, Mark Miller, Anita Thallaug, Börje Mellvig, Bo Bjelfvenstam

Peter Bourne

Drama, Kriminalare

Blonde in Bondage

Sverige
Diskussioner om Blondin i fara  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blondin i fara (6 st)
alexi (Anmäl)   26/1 2010
Fånigt med brudarna som är så omhändertagskåta och fjolliga... i övrigt rätt skön rulle med rolig svengelsk brytning och naiza bilder från gamla skolans Stockholm!
Herr Arne (Anmäl)   1/7 2009
Stenhårt toppenraffel - jo - jo!
Dele (Anmäl)   18/4 2006
Det här var ju inte bra. Spretig, kantig och osmaklig film som dessutom är ett enda långt hån mot Sverige. Inte konstigt att människor utomlands tror att alla svenskor heter Inga och är blonda, blåsta och kåta om det här är bilden som förmedlas av oss till omvärlden. Och är man inte något av detta så är man med största sannolikhet hora eller kriminell. Fast ok. då, det finns ju några taxichaufförer, läkare och poliser också...
PalRovhal (Anmäl)   4/1 2005
Crap! Filmen fallerar i första hand på att alla skådisar pratar engelska fast ingen kan. Annars sympatisk att göra knarkthriller 1957 coh Lars Ekborg är ju Lars Ekborg.
djonipony (Anmäl)   22/12 2003
´tyvärr läste jag detta "bortklippes avslutningsbilden med bröstblottandet i Monas stripteaseakt. 2" - hoppas de släpper den uncut nån gång
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Blondin i fara