Blood Diner

Originaltitel: Blood Diner
Regissör:Jackie Kong
Utgivningsår:1987

Om Blood Diner :

Två bröder som är kannibaler och äger hälsokostrestaurang, får se sin farbror löpa amok med en köttyxa. Han blir nedskjuten av polisen. 20 år senare så gräver de upp hans lik. Av hans hjärna, som de har stoppat i en glasbruk, får de instruktioner hur de ska kunna återuppväcka den fem miljoner år gamla gudinnan Sheetar. Så en jakt på mänskliga kroppsdelar börjar. Det som inte behövs i receptet för återuppväckandet av gudinnan, kan säljas som mat på restaurangen.

Titel: Blood Feast 2: All U Can Eat
Regissör: Herschell Gordon Lewis
År: 1963
Genre: Skräck
Blood Feast

Cynthia Baker, Rick Burks, Carl Crew, Roger Dauer, LaNette La France, Lisa Elaina, Max Morris, Roxanne Cybelle, Effie Bilbrey, Tanya Papanicolas

Michael Sonye

Komedi, Skräck

Blood Feast 2

Diskussioner om Blood Diner  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blood Diner (13 st)
Robkiller (Anmäl)   23:51 24/1
Parodi på Blood Feast som är helt oseriös, men det blir i alla fall underhållande.
Dutch (Anmäl)   5/10 2015
Fy fan
Bumbi78 (Anmäl)   28/4 2015
Helt hejdlöst idiotisk och naturligtvis helt förbehållen det smaklösa 80-talet. Plastiga kroppsdelar i mängder och blodet sprutar på friskt i denna hysteriska skräckkomedi. Vill man se en uppkäftig hjärna i glasburk, en massaker på nakna dansande vegetarianer eller kanske se karaktären Jimmy Hitler i wrestlingringen rekommenderas den gott.
solon (Anmäl)   15/3 2014
Jag ser numera annorlunda på världen efter att en kvinna gjort den här filmen. Helt fantastiskt spårat på alla plan. Bör ses onykter.
DrJW (Anmäl)   25/1 2014
Inget annat än en dålig parodi på Blood Feast. Så himla överdrivet dåligt med dåliga skådespelare och dålig dubbning, dock den leder till en del skratt och är en perfekt film att se på en "bad movie night".
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Blood Diner