Blood Dolls

Originaltitel: Blood Dolls
Regissör:Charles Band
Utgivningsår:1999

Om Blood Dolls:

Virgil, en excentrisk biljonär spenderar sina dagar som en "biologisk uppfinnare". Hans nyaste uppfinning, "blood dolls", är skapade för att hjälpa honom hämnas på dem som förrått honom.

Jack Maturin, Debra Mayer, William Paul Burns, Warren Draper, Nicholas Worth, Jodie Fisher, Phil Fondacaro, Naomi McClure, Jack Forbes, Jason Pace, J Paradee, Venesa Talor

Charles Band

Skräck

Diskussioner om Blood Dolls  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blood Dolls (3 st)
menschenfeind (Anmäl)   31/8 2016
Ännu en genomtypisk Full Moon-rulle, komplett med mördardockor som dock här får mindre utrymme än vanligt. Egentligen riktigt kass men lyckas (för mig) vara underhållande ändå med alla stereotypt 90-taliga detaljer, tex det inburade industrirockbandet som tvingas spela med elstötar.
dudson (Anmäl)   20/2 2011
Riktigt Sjuk&Skruvad Film med Härligt Elakt Sadistiska Dockor som man bara Måste Digga!! Heheee...
femhundratolv (Anmäl)   20/9 2007
Humor.