Blood Feast 2: All U Can Eat

Originaltitel: Blood Feast 2: All U Can Eat
Regissör:Herschell Gordon Lewis
Utgivningsår:2002

Om Blood Feast 2: All U Can Eat:

Fuad den 3:e har fått ärva hans farfars gamla cateringfirma. Det tar dock inte många minuter innan han återupptar han farfars gamla ritualer för en gammal gudinna. Han får i uppdrag att ta hand om maten till ett bröllop och på menyn tänker han ha brudens tärnor.

Titel: Blood Feast
Regissör: Jackie Kong
År: 1987
Genre: Komedi, Skräck
Blood Diner

JP Delahoussaye, Christina Cuenca, Christy Brown, Daniel Franzese, Penelope Helmer, Stevie Leininger

W Boyd Ford

Komedi, Skräck

Blood Feast 2: Buffet of Blood

Filmnummer: 19936
Diskussioner om Blood Feast 2: All U Can Eat  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blood Feast 2: All U Can Eat (9 st)
DrJW (Anmäl)   13/12 2013
Splattermästaren Herschell Gordon Lewis´s första film sen Gore Gore Girls från 1972. Och här verkar de som att han gör en parodi på sig själv! Början var skum och ologiskt, och skådespelarna här var så himla överdrivna att de får skådespelarna i den första filmen att verka proffs! Gore-effekterna imponerade inte så mycket och de var knappt nån från början, ett tag trodde man att man såg en censurerad version tills de var en naken-scen och man hade visst fel. En av de sämsta som Lewis har gjort.
peterclash (Anmäl)   31/12 2009
Visst har man sett det förut, men det är ändå en mysig film, som har det mesta av det man vill se.
Noseman 2005 (Anmäl)   14/1 2009
Varierande betyg om man läser kommentarerna. Själv har jag oerhört svårt för filmer som skall vara dåliga med flit. Det är nästan provocerande. Men det är något med stämningen i filmen som gör att den undviker en förkrossande etta. Jag tror det är att den påminner mig om Pulp Fiction, med huvudrollsinnehavaren som påminner om han scientologen och så det coola soundtracket....
Dele (Anmäl)   22/7 2008
Smårolig splatterkomedi som inte tar sig själv på särskilt stort allvar, något som får det att funka rätt ok. trots lågbudget och halvtaskigt skådespeleri.
filmmange (Anmäl)   17/12 2007
En av de blodigaste filmerna som någonsin gjorts. Min favorit av H.G Lewis filmer, älskar verkligen den här filmen!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Blood Feast 2: All U Can Eat