Hotel Paradise

Originaltitel: Orinoco prigioniere del sesso
Regissör:Edoardo Mulargia
Utgivningsår:1980

Om Hotel Paradise:

Handlingen utspelar sig i ett kvinnofängelse mitt i djungeln. Området är rikt på smaragder. Fängelsedirektören behöver mer fångar, mer arbetskraft, till att samla smaragder men gerillan i djungeln ställer till problem för hela hans verksamhet.
Se filmen på Headweb

Titel: Caged Beauties
Originaltitel: Qiu mei gui
Regissör: Li Yuen-ching
År: 1993
Caged Beauties

Anthony Steffen, Stelio Candelli, Maristella Greco, Ajita Wilson, Cristina Lay, Franco Daddi, Aldo Minardi, Gota Gobert, Zaira Zoccheddu, Anna Maria Panaro

Roberto Estévez

Drama, Action, Äventyr

Blood for Liberty, I'm Coming Your Way, Prison Sex, Slave Sex, Hotel Paradiso

Spanien, Italien
Med i listor: WIP
Diskussioner om Hotel Paradise  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hotel Paradise (3 st)
Gordyal (Anmäl)   4/12 2015
Även om man kan fylla i alla önskade bockrutor så har filmen någon sorts sunkighet som jag inte uppskattar. Stilrent på alla sätt, vilket självklart är positivt, men helheten och stämningen känns inte helt hundra. (7+/15)
Dele (Anmäl)   10/11 2013
Här finns en tydligt kritisk blick mot fascismen och mäns förtryck mot kvinnor. Gott så, men det hela blir minst sagt tvetydigt och tveksamt när filmens huvudspår ändå är en massa (relativt) unga kvinnor som får springa runt halvnakna. Betyget kan inte bli mer än två.
Bumbi78 (Anmäl)   17/7 2012
Gillar du djungel / sleaze är detta julafton. Hårt saxad och bespottad under tiden det begav sig - och kanske med den rätta. Den danska dvdutgåvan jag såg hade alla sexscener intakta vilket snarare är taskigt regisserade hårdporrscener. Annars är det en svettig WIP av bra kaliber med bla Ajita Wilson, som skulle visa sig vara född som man(!).