Blood Scarab

Originaltitel: Blood Scarab
Regissör:Donald F Glut
Utgivningsår:2008

Om Blood Scarab :

Den ökända, blodsugande baronessan Elisabeth Bathory, änka efter den legendariske Greve Dracula kan i likhet med andra vampyrer inte vistas i dagsljus. För att råda bot på detta ingår hon en blodspakt med en Egyptisk gudinna, i pakten ingår bland annat tre undersköna offer och en mumie som väckts till liv. Resultatet av denna oheliga allians blir att en urgammal Egyptisk förbannelse krockar med vampyrernas outsläckliga törst och katastrofen är givetvis ett faktum.

Titel: The Mummy's Kiss: 2nd Dynasty
Originaltitel: The Mummy's Kiss: 2nd Dynasty
Regissör: Donald F Glut
År: 2006
Genre: Skräck
The Mummy's Kiss: 2nd Dynasty

Del Howison, Bruce Barlow, Lamik Blake, Susan Brock, Monique Parent, Brinke Stevens, Tony Clay, Natasha Diakova

Donald F Glut

Skräck

Med i listor: Elizabeth Bathory
Diskussioner om Blood Scarab  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blood Scarab (1 st)
Robkiller (Anmäl)   22:30 17/3
Vampyrer och mumier. Det här är ju egentligen riktigt dåligt, men samtidigt väldigt underhållande och håller intresset uppe. Trevlig musik också.