BloodRayne II: Deliverance

Originaltitel: BloodRayne II: Deliverance
Regissör:Uwe Boll
Utgivningsår:2007

Om BloodRayne II: Deliverance:

Hundra år efter den första filmen är Rayne i vilda västern där hon tillsammans med Brimstone försöker stoppa vampyren Billy the Kid från att bygga upp en armé av vampyrer och etablera sitt eget kungarike.

Titel: BloodRayne
Regissör: Ryan Nicholson
År: 2006
Genre: Skräck
Live Feed

Natassia Malthe, Zack Ward, Brendan Fletcher, Michael Paré, Chris Coppola, Michael Teigen, Michael Eklund, Sarah-Jane Redmond, John Novak, Jamie Switch, Michael Robinson (II), Aidan Williamson, Jodelle Ferland

Christopher Donaldson, Neil Every, Masaji Takei

Action, Western, Skräck, Fantasy

BloodRayne 2: The Vampire Chronicles

Kanada, Tyskland
Med i listor: Billy the Kid
Diskussioner om BloodRayne II: Deliverance  (0 diskussioner)
Kommentarer om BloodRayne II: Deliverance (45 st)
jonbo (Anmäl)   23/12 2016
Urbota tråkig.
Bumbi78 (Anmäl)   2/4 2014
Har nästintill inget med den första Bloodrayne att göra, så någon fantasy är det inte tal om. Vampyrwestern av Boll med allt vad det innebär och inte är det särkilt upphetsande även om Natassia såklart är snygg att se på. Tycker ändå den är mer uthärdlig än sin föregångare och här fanns iaf en röd tråd.
Grillo (Anmäl)   12/11 2012
Boll försöker göra spagettiwestern... Förutom ett oväntat bra klart morriconeinspirerat soundtrack är det här rätt uselt. Uppenbarligen är Boll inte lika bra som sina förebilder och dessutom har han inte råd att skaffa duktiga skådisar. Jämnbra med den första, dvs hyfsat stark etta.
Jormungandr (Anmäl)   29/8 2012
varför finns det inte ett lägre betyg än 1?
Fäktaren (Anmäl)   19/1 2012
nej nej å åter nej, Natassias insatts i den roll hon spelar lämnar mycket över att önska och drar ner filmen en del. Men varför en 2:a... hmm jag har väl en svaghet för vampyrer kanske..eller var det Uwe Boll det var ...hmm får tänka på det där.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till BloodRayne II: Deliverance