Bloodrayne: The Third Reich

Originaltitel: Bloodrayne: The Third Reich
Regissör:Uwe Boll
Utgivningsår:2011

Om Bloodrayne: The Third Reich:

Rayne måste kämpa emot nazister under andra världskriget i Europa. Hennes ärkefiende i den här delen av historien är Ekart Brand som vill tömma henne på blod så han med det ska kunna göra Adolf Hitler till en odödlig hybridisk dhampir.

Titel: BloodRayne
Regissör: Joseph J Lawson
År: 2012
Genre: Action, Thriller, Skräck, Science Fiction
Nazis at the Center of the Earth

Michael Paré, Brendan Fletcher, Clint Howard, Natassia Malthe, Arved Birnbaum, Willam Belli, Steffen Mennekes, Vjekoslav Katusin, Annett Culp, Natalie Burn, Davorka Tovilo, Safiya Kaygin

Michael Nachoff

Komedi, Action, Äventyr, Skräck, Fantasy

Kroatien, Kanada, Tyskland, USA
Diskussioner om Bloodrayne: The Third Reich  (0 diskussioner)
Kommentarer om Bloodrayne: The Third Reich (20 st)
Gordyal (Anmäl)   16:59 29/3
Man får det man kan förvänta sig, fast mer naket. (5+/15)
jonbo (Anmäl)   14/1 2017
Såg denna efter Blubberella (som är en parodi på denna). Blubberella framstod genast som en mycket bättre film. Detta är nämligen bara stelt och tråkigt, även om Boll gjort sämre.
Sture Stenhög (Anmäl)   25/8 2015
Väldigt mycket Uwe över den här filmen, och det är ju alltid bra härligt. Michael Paré är med som vanligt och är underhållande som nazist, men filmens höjdpunkt är ändå Clint Howard (man undrar ju lite om Ron Howard kollar på de här filmerna) som nån form av Mengele-figur. Själva idén med att skapa en odödlig Hitler är lite kul i sig också. Men trots att man har dessa lovande grundingredienser för en kul b-rulle, så blir det ganska snart bara standardiserad vampyr-action av allt ändå. Filmen är kort, men jag hade ändå tröttnat långt innan eftertexterna började rulla. Som så många gånger förr med Uwes filmer så var det roligare att titta på making-of-filmen där den gode tysken briljerar i vanlig ordning
JoeL431 (Anmäl)   23/7 2013
Grillo (Anmäl)   12/11 2012
Skönt att den var så kort, klockade in på bara 69 minuter här (inkl förtexter exkl eftertexter), medan den var inlagd på 100 minuter här och IMDb hävdar att den ska vara 79 minuter. Det enda bra var nog att den var så kort plus en sexscen sisådär 25 minuter in. Resten var betydligt sämre än både ettan och tvåan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Bloodrayne: The Third Reich