Blubberella

Originaltitel: Blubberella
Regissör:Uwe Boll
Utgivningsår:2011

Om Blubberella:

En grupp rebeller försöker att stå emot nazisterna under den tidiga delen av 40-talet. Det hela ser väldigt mörkt ut för dom men helt oväntat så får dom hjälpa av Blubberella som är en extremt överviktig dhampir. Hon har vandrat under århundradena på jorden som den enormt feta och halvt odödliga kvinnan hon är för att enbart ha som mål att bekämpa nazister eller liknade grupperingar som skapar orättvisa och lidande i världen. Men hennes existens har främst kantrats av ett egoistiskt mål, nämligen att hitta det ultimata receptet på sockervadd. En parodi på regissörens egna film Bloodrayne: The Third Reich.

Titel: Bloodrayne: The Third Reich
Originaltitel: Bloodrayne: The Third Reich
Regissör: Uwe Boll
År: 2011
Genre: Komedi, Action, Äventyr, Skräck, Fantasy
Bloodrayne: The Third Reich

Michael Paré, Brendan Fletcher, Clint Howard, Arved Birnbaum, Lindsay Hollister, Uwe Boll, Willam Belli, Steffen Mennekes, Vjekoslav Katusin, Annett Culp, Natalie Burn, Davorka Tovilo, Safiya Kaygin, Dora Lipovcan

Uwe Boll, Michael Christopher, Willam Belli, Lindsay Hollister

Komedi

Kanada, Tyskland
Diskussioner om Blubberella  (0 diskussioner)
Kommentarer om Blubberella (23 st)
jonbo (Anmäl)   3/1 2017
Får ju motvilligt erkänna att man skrattar till ibland, men styggelser är styggelser och ska ha en etta.
celec (Anmäl)   6/3 2015
får uwe boll andra filmer att framstå som mästerverk
Gordyal (Anmäl)   9/2 2015
Men för i helvete! (2+/15)
NoWireHangers (Anmäl)   19/1 2014
Väntade mig lite underhållande skräp, men tyvärr. Den har några roliga repliker då och då, men på det hela taget är det ganska hopplöst.
Kosmoskorven (Anmäl)   26/12 2013
Värre smörja har man sett.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Blubberella