Boar

Originaltitel: Boar
Regissör:Chris Sun
Utgivningsår:2017

Om Boar:

Bruce och hans familj åker ut till den vackra australiensiska landsbygden för att träffa Bernie, hans hustrus bror, för att spendera tid där. Samtidigt är det närliggande området något helt annat än säkert: ett jättevildsvin härjar nämligen runt och dödar allt i sin väg och det tar inte lång tid för Bernie och hans familj att möta odjuret som verkar oförstörbart...

John Jarratt, Simone Buchanan, Melissa Tkautz, Bill Moseley, Nathan Jones, Hugh Sheridan, Roger Ward, Ricci Guarnaccio, Christie-Lee Britten, Griffin Walsh, Ernie Dingo, Chris Haywood, Steve Bisley, Sheridyn Fisher, Chris Bridgewater, Madeleine Kennedy

Chris Sun

Skräck

Australien
Diskussioner om Boar  (0 diskussioner)
Kommentarer om Boar (4 st)
Bumbi78 (Anmäl)   22:53 21/3
Blodig och slafsig vilket är ett plus när ett enormt svin tuggar i sig ordentligt med folk. Känns lite banal i sitt utförande och visst kunde någon effekt varit lite bättre, men överlag en godkänd djurskräckis full av kultskådisar.
Hanness (Anmäl)   25/11 2018
Skit vad ska detta föreställa? Det Erymantiska vildsvinet?
precious_death (Anmäl)   12/10 2018
härligt 80-talsdoftande monsterrulle. Visst, svinet hade kunnat vara lite bättre genomfört. Men den var charmig.
PeterTheW (Anmäl)   30/8 2018
Suck