Boat Trip

Originaltitel: Boat Trip
Regissör:Mort Nathan
Utgivningsår:2002

Om Boat Trip:

Jerrys fästmö har lämnat honom och som plåster på såren bokar hans kompis Nick in dem på en resa på ett kryssningsfartyg fullt av snygga tjejer. Men tyvärr sker det ett misstag och det visar sig att fartyget är fullt av kärlekstörstande män - däribland den excentriske miljonären Lloyd som förälskar sig i Nick. Saker och ting börjar se ljusare ut när 15 medlemmar av det svenska bikinilandslaget undsätts av kryssningsfartyget. Men lagets maskuline tränare, Sonja, ser inte med blida ögon att hennes flickor intresserar sig för män.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Out to Sea
Regissör: Martha Coolidge
År: 1997
Out to Sea
Titel: Nu tar vi till sjöss!
Originaltitel: Carry On Cruising
Regissör: Gerald Thomas
År: 1962
Genre: Komedi, Romantik
Film nr.: 20069
Nu tar vi till sjöss!

Cuba Gooding Jr, Horatio Sanz, Roselyn Sanchez, Vivica A Fox, Maurice Godin, Roger Moore, Victoria Silvstedt, Lin Shaye, Ken Hudson Campbell, Zen Gesner, William Bumiller, Noah York, Artie Lange, Will Ferrell, Jennifer Gareis, Bob Gunton

William Bigelow, Mort Nathan

Komedi

USA, Tyskland
Diskussioner om Boat Trip  (0 diskussioner)
Kommentarer om Boat Trip (272 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   3/10 2016
Skådespelarna gör ett bra jobb och filmen är faktiskt ganska rolig på sina ställen men jag lär nog inte se den mer än en gång. Ingen film för mig helt enkelt. Svag 3:a.
arruba (Anmäl)   31/8 2015
Första halvtimman är riktigt rolig, sen finns några små ljusglimtar här och där. Det är dock inte gööör bra..
Anwest (Anmäl)   22/7 2013
Faktiskt rejält överraskad av filmen! Tunn story, fjantig och enormt förutsägbar - men någonstans finner jag ett sug att se scen efter scen. De som säger att filmen är homofobisk förstår nog inte riktigt poängen heller. Visst finns stereotyperna där, men de gör allt annat än narr av dem.
Supernaut (Anmäl)   12/7 2013
Homofobi, stereotypa könsroller, hafsigt hantverk och idel klichéer.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Boat Trip