Betyg idag: 1 237 Besökare idag: 6 567

Originaltitel: Body of Lies
Regissör:Ridley Scott
Utgivningsår:2008

Om Body of Lies:

CIA-agenten Roger Ferris får upp ett spår till en stor terroristledare som misstänks sköta alla sina operationer från Jordanien. När Ferris tänker ut en plan för att infiltrera hans nätverk måste han först få stöd från den sluge CIA-veteranen Ed Hoffman och hans team. Ferris frågar sig själv hur mycket han kan lita på dessa män utan att äventyra hela operationen – och sitt eget liv.

Titel: Green Zone
Regissör: Edward Zwick
År: 2006
Genre: Drama, Thriller, Äventyr
Blood Diamond

Leonardo Dicaprio, Russell Crowe, Mark Strong, Golshifteh Farahani, Oscar Isaac, Simon McBurney, Vince Colosimo, Michael Gaston, Bijan Daneshmand, Ali Suliman, Zef Balbona, Lubna Azabal, Clara Khoury, Alon Aboutboul

William Monahan

Drama, Action, Thriller

Chatter, Penetration

Diskussioner om Body of Lies  (0 diskussioner)
Kommentarer om Body of Lies (233 st)
deswhip (Anmäl)   23:56 11/8
Om jag nån gång blir familjefar, så ska jag ta mig an det precis som Russel Crowe gör i den här filmen. :)
Körsbär (Anmäl)   1/2 2015
Tycker det är så klurigt med sådana här filmer. Vill ju förstå hela filmen men då o då sker det saker i filmen som är lite obegripliga för mig som är okunnig. Vilket drar ner betyget tyvärr. Tycker att skådespelariet i denna film är riktigt bra! Starkt!
Krille80 (Anmäl)   2/1 2015
Filmen har riktigt svårt att få mig engagerad men lyckas samtidigt leverera viss underhållning i en historia som fungerar. Det är tur för filmen att den har DiCaprio och Crowe för utan dem med mindre kompetenta skådespelare så skulle betyget sjunkit. En film som fungerar för stunden men som sedan försvinner snabbt ur minnet utan att lämnar minsta spår.
precious_death (Anmäl)   22/12 2014
höll 4a-nivå ganska genomgående, men föll sista halvtimmen när det började bli lite väl tillrättalagt.
Joe Pesci (Anmäl)   1/12 2014
Sevärd. Gillar miljön och en politik mellan organisationer och länder mellan. Di Caprio och Strong gör det väldigt bra. Plus poäng även för Strongs klädstil.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Body of Lies